2009-06-03

:-)

Välkomna till Mangel!

1 kommentar:

  1. Hej

    Jag blev så glad när jag mottog din inbjudan. Särskilt glädjande är det att du i varje bloggpost tar upp ämnen som ligger mig varmt om hjärtat och representerar ett allmänintresse som ej bör förringas. Jag syftar givetvis på kategorin Coverdale-Purple (2 bra låtar per skiva) och Dio-Sabbath (fantastiskt men, som du så riktigt antyder, inte Sabbath egentligen). Jag ser fram emot långa konstruktiva essäer och debbatter kring andra relaterade ämnen såsom Brian AC/DC (acceptabelt) Slade-AC/DC (eller: En studie hur man egenhändigt dödar svänget i världens svängigaste band) och naturligtvis Wright-AC/DC (Hur kom han med? Jag har aldrig hört att AY och MY varit på crack).
    Jag vill också bjuda på lite inspiration till kommande inlägg som med fördel kan göras i listform.
    * De 10 bästa riffen (fast inte som skitlistan i Aftonbladet)
    * Hur kass är Kirk Hammett (Och hur kom HAN med förresten. Tiden då man kom med i band för att man har förstärkare torde varit passerad vid det laget)?

    Jag ser fram emot att läsa och möjligen även bidra med min positiva grundsyn och mina insiktsfulla analyser.

    SvaraRadera